så va vintern slut även i åre..

en grymt bra vinter har vare i år, men nu äre slut o de börjar bli grönt på backen!
lärt känna mycke nytt skönt folk, några som e kvar o andra som tycker hemma e nån annan stans =/
kul start me försäsongs rail i rödkullen, tog lång tid innan de fick igång parken =(  men när den väl kom upp va den rätt nice.. missa första månaden i parken pga spricka i foten..
johan har int åkt på hela vintern, axelopration
matte missa några månader, brutet nyckelben (skulle visa hur lätt rocketair e ;P)
niklas missa två sista månaderna, stor spricka i foten
årets skada måste va martin, spricka i revben när han fick en lift på sej.. värth!

årets största utveckling stod jonass för, duktig innan men nu ännu bättre.. kul o se!

själv har de mest blive rail som jag utvecklats på, har gått rätt bra me tanke på att de bara va bs-boardslid som satt när vintern börja..

vädret har vare bra oxå, särskillt när jag  jobbat (men de e ju int kul o jobba när de stormar heller)


börjat jobba heltid igen.. funkar nu när man int har liftarna o passa!
tror sommarn kommer bli fin, ska lära mej åke skate.. kommer bli mycke cross o fiske oxå! kanske nån grillkväll o en öl nån gång framöver ;)
gustaf kommer flytta upp i juni, då blire nog många kvällar på crossbanan!


tro de eller ej, men jag har en framtidsplan.. om två år ska jag har vunne jackpot på lotto o leva som en kung!



bilder från freeride helgen
image223
fidde o jag
image224
image225






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0