snöstorm o solsken..

igår va jag ledig (jag va bara ledig en dag denna vecka!) o laddad på o åka.. men de va snöstorm, allt va i stortsett stängt =(  men jag, jonas o andreas drog upp te copperhill o hitta en container som vi lekte på en stund iaf.

gårdagskvällens mest lättlurade va iaf ronny
han utmanade mej på dart (stor insatts på 20:-) för o gö de lite kul skulle vi kasta me vänstern tyckte han.. jo just de, jag e ju vänsterhänt =) men de visste int han, enkel match.. då blev de högern då, men han märkte int att jag kasta me vänstern igen.. haha!

idag fick jag jobba, strålande sol o klarblå himmel.. int så att man blir lite bitter ;P 
nu längtar jag te o få sova så jag får vakna snart o åka imån, me tejp så blir allt bra!!!



från när jag jobbe idag, snö finns de =)










Kommentarer
Postat av: mackan

grym truck!!!!! ;)

2008-03-12 @ 13:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0