kramfors

då va både jag o broschan inflyttade norrlännningar nu =)
va i kramfors i helgen o hjälpte honom o flytta in, ganska fin lya han har fått. trevligt värre o skruva säng, dricka lite folköl o lyssna på musik. de va rätt långesen jag träffa honom så de va riktigt kul.
lyckades ganska bra me sängbygget förutom att jag fick hålla på i 30 min för o få upp en skruv som jag tappa inne i ramen på sängen. men me enbart en tång, armekniv, ficklampa, fiskelina, metkrok o en skruvmejsel så fick jag fram den =)

gött de ska bli o jobba i veckan igen, NOT! nu när hösten e här så blire inte så mycke vettigt gjort efter jobbet utan man låter bara dagarna gå =( orkar inte me o bara sunka runt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0