jo men jag sätter in pengar på ditt konto.. självklart!

håller på o letar efter en ny bil, planen e att de ska bli en skoda pickup (jästra fin bil som går billigt, fin kanske e fel men den har flak!)
så idag hitta jag en ny annons, en diesel i sthlm för 23.000:- riktigt billigt var de. i annonsen stod de att de inte va bilen på bilden men en likadan. fanns först inget telenummer, men när jag maila la han in de. (nummert fanns inte registrerat) ringde då upp joakim som de stod, de svara nån lät som han sa johan. han bad mej ringa igen om 5 min för han skulle kolla me en annan som hade ringt. ringde då upp igen efter 5 min då han sa att han skulle ringa upp igen när han hade prata färdigt me den andra snubben. de ringde från okänt nummer, han förklara att de va många som hade hört av sej. de va nån som skulle komma o kolla på den på lörda. förklara att jag hade en polare som kunde komma tidigast lörda o kolla. själklart kunda han inte lova att den va kvar, men som han sa

- du ska få ett litet tips, om du sätter in en liten summa på mitt konto. en handpenning så låser du ju bilen.. så får du köpa den om du vill ha den.

haha, jo men självklart gjorde jag som han sa, eller nej just de!
bara en liten sak som inte egentligen inte hör hit va att han bröt ganska så hårt när han prata. de har absolut inge me saken o gö men så vare iaf..
så ring inte joakim som heter johan o lägga en handpenning på bilen!
de e ett tips från mej!



Kommentarer
Postat av: broschan

tack för tipset!! var precis på väg att sätta in pengar på hans konto... men till mig sa han att han hette Joel!!! verkar vara en bra prick!! NOT

2007-09-21 @ 12:28:42
URL: http://wetnotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0