inge nytt jobb, o inge nytt annars heller..

de blev lite som väntat me sökandet av pistmaskinjobbet, fick de inte!!  surt de, hade vare nice o sitta i snöstorm mitt i natten me lite kaffe o lyssna på musik. men nej de blev de inte!
*mannligt könsorgan!!!!!!

image172


så vet inte riktigt va jag ska göra te vintern, att jobba som nu går ju inte alls... fem dagar i veckan, vem kan leva så?


börjar få lite damp på o bara hänga runt på kvällarna, kolla på film o sånt.. har inte lufta crossen sen dagen innan yran. (kan iof varför kroppen mår ganska bra nu)
vill ha snö! eller bara göra nå nytt..

Kommentarer
Postat av: David

Jo, men en 450 4-takt är ju inte lika brutal som en 250 2-takt. Så jag vet fan inte vart man ska börja =) Vet bara att jag är sugen som fan på köpa en =) Jag har kvar mitt gamla jobb men ska börja första Okt som lärling på ett företag som pysslar med bl.a. värmepumpar m.m. Blir som Energitekniker eller vad man säger. När kommer du till örebro då? ciao

2007-09-12 @ 08:21:12
URL: http://lundbergd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0