hel dag på cross banan, sluta halvbra..

igår vare inplanerat en heldag på crossbanan. jag brorsson o johan var laddade för en lyckad dag.
ved, korv, folköl o finväder skulle göra dagen te en riktigt nice dag på banan. började skit bra men slutade med att jag var grillansvarig!

har nu hunne me tre dagar på banan på en vecka, har gått ritkigt bra me körningen. har fått upp tempot ganska bra sen förut =) och krascharna har uteblivt, tills igår.
hann me o köra ett pass på ca 4 varv, vila o ut igen. kom två varv o början på tredje i första hoppet var de slut. tappa kontrollen in i hoppet, fick hojen i en upprät vinkel. försökte kasta iväg hojen sen vare kört.....
översköt de ganska friskt o vaknade i en vattenpöl..
ingen aning om va som va dröm eller verklighet, visste inte hur jag hade komme dit, vilka som bodde hos mej i helgen mm.. då besluta de att köra rally ner te sjukan me mej. men lagomt nere så hade jag börja fått koll på läget igen.

så me rejäl huvudvärk blev de tebax te banan för o grilla, ingen mer åkinig för min del men korvenblev god... =)
kan inte gå bra jämt!


image173
pölen som jag vila mej lite i (en bit från landningen)
image174
brorsson o mn nya plats på banan ;)

skevt styre, stel i nacke så blir ingen köring idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0