glädje freda o satte kniven i håret..

va på topphumör i fredags när de börja dra ihop sej för o suta jobbet, skulle städa när jag kom hem. o va sugen på crossdagen på lördan (den sluta ju som den gjorde).
när jag kom hem på fredan, kom jag på den brilljanta iden att jag kanske skulle klippa mej, men varför inte ta kniven?  då lär de ju bli sådär ojämnt o bra... NEJ, de blev de inte, lyckades skära av nästan 1dm av håret o blev lika ojämnt som en pottkant!  fick avbryta övningarna o ringa johan, han kom  o styrde upp de hela lite (han har enbart klippt sej själv några gånger)


jo de va rätt långt innan..

anna o martin kom neröver i helgen från umeå =)  tevligt sköj vare!  lite finmidda igår kväll en en sväng inne på byn sen på kvällen!. CC blev de (ja va finns de för andra!?), jag o martin försökte få dj:n att spela dope - die motherfucker die de gick inte, fick te svar:
-jag har redan spelat all bra musik.
så förutom musiken vare bra, mycke folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0