va säger man..

idag har jag jobbat för första gången på länge, jobbar på toréns nu fram te jag börjar på richardsson 5 juni.
va i mörsil o ska lägga plattor vid ett hem för sjuk o cp-skadade. har öse grus o kört lite hjullastare, gött o ta i lite.. men de man kommer ihår från denna dag va när en kille kom ut o snacka me oss, de andra två hade han prata me innan men jag va ju ny. de känndes lite konstigt

- va heter du?
-martin.
-hur gammal e du?
-22
-va långt hår du har, gillar du hårdrock?
-nja, lyssnar ltie på allt möjligt
-jag heter per, e 29 år har cancer i huvudet o magen haft testikelcancer, fyra tumörer. jag e steril.

intressant start på ett samtal..

man har de nog inte så hårt när hälarna ömmar lite efter ett hopp på fyllan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0