helgen över o spike i diket..

då har jag haft en "riktigt" helg, man har jobbat i veckan o på månda äre dags igen.. första gången detta år ;) man kan tro att jag har vare lite lat fram te nu men jag skulle nog mer säga halv lat bara.

karl o cissi kom hit i lördags, karl har deppat över att han inte kan köra cross pga hans fälg e skev.. men jag o spike har vare ute o kört en del =) idag körde spike av vägen o la sej i ett dike, synd att jag låg så långt framför honom att jag missa de ;P
lördakvällen satt vi här o drack några öl o lekte me karls fina flygplan från teknikmagasinet, helt underbart kul. drog in te dahlboms sen o kolla läget, halv kul så smög hemöver igen. 

idag har vi mecka lite cross o bil, bra blev de allt utom fälgen. en seriös söndagsmidda blev de oxå. hann till o me att fiska en sväng, ett träd lyckades jag få på krogen iaf. just komme hem från johan, va där o kolla deras film från alperna o hade de mysigt..

lera2
kul o leka i leran
lerafiske

jo just de karl.. tack för att du lämna dit flyplan här. jag har parkerat de på taket, når inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0