crossåkerunt


första dagen på länge som de va fin väder, me crossarna lastade o grillen packad så drog vi iväg vid 12. de va en familj där oxå annars vare tomt på folk =) jag o spike tog premiären på crossbana ruttinerade som vi inte e.. men shit va nice de va, jobbigt som satan orka inte mycke men de gick bra drog mej aldrig riktigt hårt la mej i nån kurva två gånger. men spike däremot gjorde en riktigt fin i ett hopp första gången han kom över hoppet eller jag hojen kom över iaf. han lyckades dra på gas precis i kicken så hojen stod lodrätt i luften va inte mycke annat o gö än o hoppa av.. såg halv kul ut ;) sen blev de te o sitta i tre timmar o beställa crosskläder från usa.. bra blev de, tror jag!

i morn får jag besked från rickardsson om jag får jobbet där, hoppas de!

karl hoppar
karl provar min cross
crf dc


"vi ska minnas hon som han var i sina krafts dagar, en riktig skitstövell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0