spike fyller år, grattis i 15 min.. ;)

idag fyller spike 26, riktigt gammal börjar han bli.
karl kom upp igår kväll, vi hade fixat present o köpe grejer så vi kunde gö en tårta.
när spika drog iväg i morse för o hämta far o syster sin så drog jag, karl o erika igång o göra en extremt fin jordgubbstårta! den blev svinigt go o va en riktig skönhet för ögat. i present hade jag o karl köpe ett fint flygplan (inte alls att för vi gillar leksaker)de flög hur bra som helst, mycke bättre än karls. när jag fick kontrollen i min hand va jag tvungen o visa vilken sjuk höjd man kan få, jo höjd fick jag högt över trädtopparna sen bar de bara iväg.. ingen vet nu vart de har tagit vägen, kanske e de ute o flygger än, kanske sitter de i ett träd!?
men grattis spike, de va roliga 15 min..

image100 

Kommentarer
Postat av: josefin

ojoj, hälsa grattis..! jodu, nu har ja minsan varit ute i solen.. utan något skydd också.. så nu är ja lika röd som spikes näsa va här om dagen.. men man måste väl bränna sig först innan man bli brun..eller? hur går nyjobbet då?

2007-06-06 @ 20:35:31
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se
Postat av: josefin

(ni har förresten inte funderat på att skaffa en radiostyrd bil eller något annat markgående som är lite lättare att hålla kolla på..?)

2007-06-06 @ 21:46:21
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0