långhelg o nytt jobb..

börjar nytt jobb i morn efter en långhelg =)

fredakväll börja me att vi blev bjudna på fin midda inne hos erika, gött vare.  sen vid 20.30 tiden drog vi upp te crossbanan, jag, spike, karl o cissi körde o ett gäng te va me o titta. johan [www.johanstahlberg.com] va me o fota, fick några fina bilder hoppas på att man kan få dem sen =) vi packa ihop o drog därifårn vid 23.30, gött när de e ljus dygnet runt! hem o äte rabarberpaj hos erika.

lördan börja me o köra cross uppe i skogen vid oss. lerigt o gött, både jag o karl gjorde en finvurpa. =)
framåt eftermiddan o sent in ipånatten blev de grillfest här i fin vädret. de va nice de.

men de stoppa oss inte från att hinna me ännu en runda på crossen vid 9 tiden innan cissi va tvungen o dra hemöver. vi drog iväg te helgesjön o bada o sola, inte allt för varmt i vattnet! sen blev de fiska vid prästfallet utan att fånga nåe så drog hem o kolla på film.

i morn vid 06.45 ska jag vara på richardsson för o börja mitt nya jobb, får se hur de går...


image96
image98
"spännve"


tog en snus i morse (ingen mer idag, kanske slutar snusa en gång te) drucke 4 koppar kaffe så e ganska i farten just nu..
RÄÄÄÄÄÄÄÄVA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0