dumt o tanka...

satt o trucka runt på jobbet idag o insåg att jag nästan hade slut på soppa, men de gick. men tänkte efter lite o kom fram te att jag kört soppatorsk lite väl mycke.

audi
va på väg te lumpen, men va inne i stan o låna broschans lägenhet i örebro. när jag skulle ta bilen (ca kl23) så starta den inte, mätarn visade att de fanns ligte kvar. men de blev te o ta bussen te kristinehamn o kom fram tidigt månda morgon lagomt te uppställningen. då hde jag inte sove mycke o väckt jonas som fick dra hem bilen te farsan.

lastbilen
den stanna på en avfart te södertälje, o jag som hade tänkt o ta mej hem te örebro(!) då va jag lite orolig för man måste fälla hyttan, men de gick inte för de va bilar lastat över den o de går inte att flytta om inte lastbilen går. hade 500m te statoil där jag skulle hämta den sista bilen så jag använde den te o köra fram o tebax me dunkar! o som tur va starta lastbilen sen (de skulle den egentligen inte ha gjort)


motorcykeln
på väg te jobbet södra utfarten från örebro, de blev en  "walk of shame" på väggrenen me hojen te macken.


volvo
i örebro på väg ut te anders så höll den på o dö mitt i korsningen rudbecksgatan/trädgårdsgatan (en stor korsing) men som tur va rulla den fram te en bussficka. sen vare de te o gå o hämta en dunka soppa. mätarn funkar inte i denna bil.

crossen
va o körde i grusgroppen me spike, men de löste sej fint spike drog iväg o hämta en dunk.



man kan tycka att jag borde ha lärt mej nåe, men de kommer garanterat hända igen... ;)

Kommentarer
Postat av: josefin

hah, ja den bilden är riktigt läcker den! herreguuu.. släng tidningen fort! jodu, jag har ju som redan flyttat jag. kom fram nu i efermiddag efter en lååååång dag på tåg.. (med dödligt tung packning) ja tycker synd om mig själv! på lördag drar vi vidare till roskilde för en veckas gofylla.. va ska du hitta på? jöbbajöbba? ring om du har vägarna förbi..

2007-06-26 @ 23:51:03
Postat av: emma

jävla hoj de där då, blir ju nästan helt kär när jag ser den : ) och jag fick aldrig åka? jag trodde vi kommit fram till att de bara var därför vi börja hänga. hihi

2007-06-27 @ 15:07:15
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0