Time to go!!!


då vare packat o snart dags o dra, elias kommer o hämtar mej runt 16 ute hos farsan sen drar vi te sofie i västerås. de blir te o öva lite me lavinprylarna o titta på almost filmen! för att sen dra te arlanda i morn då vi lyfter mot österrike.
ska bli grymt kul i österrike men vill ändå va hemma...

nu vare ett tag sen jag skrev nåe här.. så blir lite kortfattat om vad som hänt!

i fredas parkera jag lastbilen för sista gången på... ja jag vet inte hur länge. är glad över att snön inte har komme under tiden man jobbat, o för de som fortfarande ska köra norge så hoppas jag att de blir lite snö där! när trucken inte går att få stopp på så inser man att den inte e så lite... peppar peppar!


WWL                       TFR
(de som jag har kört på Sandviken-Oslo)

den 28 dec så va jag på stardust o styrde upp en tattoo.. hade räknat me att de skulle gö inte menn så va inte fallet alls, palle skötte de bra!

Tattoo

Nyår!
Vi va ute i brotorp o käre kusin o hade fest. jag, mackan o emanuel styrde upp mat (potatisgrattäng o fäslkfilé) som vi bjöd potaits, bagge, mackan o mia på. lite oväntat så varfe riktigt gott faktiskt!
de va fest hela dan sen vid 23.40 kunde vi inte vänta länge så då kom raketerna o gasbomberna fram =) inge mer om de men nästa gång kanske vi ska ha nåe o sätta raketeran i, eller va säger du rikard!? ;P



                                    Mackan, Emanuel o jag



de bästa av allt:
de har vare mycke spring men lite porslin..
gick ju bra ändå!
=D


nu får jag hoppas att jag kan hitta nåe nätverk där nere så jag kan berätta va som händer!
 
marte drar nu, de känns skumt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0