läge o sattsa pa virkningen..

jaha, da vare dags för vilodag igen da!

va i parken som vanligt igar (som vanligt när jag inte e hemma för jag har trillat) jag o elias körde, var riktigt kul. har inte snurra nae fs förut sa de va pa tiden. gick rätt bra fram te jag insag att om man tar mer fart sa har man ju mer tid pa sej i luften. känndes skit bra i luften men känslan va fel, jag landa pa röven/svanskotan o visste inte vart jag skule ta vägen skit ont o de känndes som om jag pissa ner mej (kolla läget men sa va inte fallet) ;P sen har jag ont i knävecket oxa, sa de lär vara nan nerv som inte e som den ska.. 
men snart lär de va nan annas tur o sla sej..

har vare lite sma sur de sista dagarna, va utan snus i 55 timmar, men efter igar insag jag att jag behöver nog snus. bättre o trappa ner lite än o bara sluta pa en gang!



snus o vila..



Kommentarer
Postat av: kotten

tjena marte fan!!!!!!!!!!! hoppas ni typ har det kung. haj

2007-01-20 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0