hjärnskakning.. RÖV!

16/1-07 

 idag äre vila som gäller, gårdagen va allt annat än lyckad. vakna o va riktigt stel i nacke o rygg efter vurpan dagen innan. men tänkte att de skulle släppa om man kom igång o åkte lite, så blev inte riktigt fallet. vi körde några åk i parken, stelt vare. passa på o få ett felhugg på transporten så jag drog mej o slog i röva på samma ställe som jag hade ont i nästan hela förra säsongen. men om jag klarar en femma så kommer jag nog igång, jo just de. blev ganska skumt i luften o vet inte riktigt vilken vinkel jag hade men landa iaf på huvudet på nåe sätt. skapligt snurrig o irriterad tog jag liften upp igen. men de andra tyckte att jag skulle sitta o vila ett åk, så satte mej uppe vid liften för o vänta på de skulle komma upp igen o inom bara några sekunder va de tebax. vet inte riktigt va jag har gjort under den tiden eftersom de tar ca 10min för de att komma upp igen. lär har somnat eller nåe sånt. ner te parken igen för o ladda om, men när jag satt o vänta på o åka så börja jag må illa o tappa helt koll på vad som hände runt om mej. så de va bara o lägga ner åkningen för den dagen. med en go huvudvärk drog jag hem!ja, jag tycker lite synd om mej själv! ;P 

idag har blive några vänner avsnitt, spelat kort o dega, sam o dave vilar oxå. 


i morn äre på´t igen...


Kommentarer
Postat av: Malin

Aaah nu hitta jag vart man skrev.. Hur äre hörru? Du kanske inte ska åka idag om du har hjärnskakning? Man var ju lite av en king igår på top spin, inte.. Men jag ska träna lite så du blir impad när du kommer hem.. Men jag tar & skriver ett mejl ist. Hörs du!

2007-01-17 @ 08:12:41
Postat av: oscar

tjo brarsan!

skit ner dig med alla grymma miljöbilder! gråväder i örebro är ju oxå fint på sitt vis.... NOT!!!! skärpning när det gäller att dra skallen i backen, mkt ohälsosamt!! om det inte blir bättring tjallar jag om det o lite andra grejor för farsgubben! hehe. har fixat ny kamera nu, så öva på tricken så försöker jag komma på hur man fotar. så får vi ta några bilder nästa säsong för här vägrar snön ligga kvar längra än 4 röda!

ha de gött! (snus e fint dä)
jao

2007-01-18 @ 12:33:17
Postat av: Emanuel

tjenna kusse!!

men kammning me slåendet! blir ju inge åka då ju he he bättre du ser till att åka ordentligt =) ,, anders vill att du kommer hem snart!! finns mkt att göra om man säger,, han ska väl iogång me 2 bilar till på toten,, och kanske 5 till om man säger,, sen bergen å kanske en t på bergen ,, aja du hör ju hö hö..

blev för övrigt gaaaanska arg i tisdags kväll, kom i karlskoga i backen upp efter prix mot norge. 2 idioter stod o slängde grejjer på lastbilar som kam o åkte, när ja kom trodde ja dom slängde en snö boll på mej men de kan ja lova att de inte va, de small riktigt ordentligt i taket på TFR, blev en stor bula, va antagligen en stor sten som kastades. satt o snacka me mackan då så han fick vara med när E fick tag i idioterna och såg till att de inte kastas mer saker =D jag har fortfarande ont i min hand efter att jag gav den ene en rökare he he snorunge nr 2 fick en härlig närbild av ett rutigt grönt staket, blev rätt snygg han oxo =P lite som en kassler lixom,, sen åkte jag i godan ro vidare t oslo..

har inte snusat sen fredagen förra veckan... börjar bli en aning sugen nu,,,, inge röka heller, då e de ju ingen idé att sluta me snuset..

ha de så länge o inge mer skallebang nu va he he!! // Emanuel

2007-01-18 @ 13:17:57
URL: http://kingoftheroad.blogg.se
Postat av: marte

tja broschan! ja de e fint här nere iaf, men flytet e inte me mej, ska uppdatera bloggen nu sa förstar du varför.. =( prata me farsan igar, han tyckte att de va läge o lugna sej lite... jag kör ju lugnt bara de att jag e kass! va kosta den kameran da? har du bara ter stycken nu eller.... hade gött!

2007-01-19 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0