hemma..


då va man hemma, skönt!

har parkerat hemma hos potatis, tror han trivs väldigt bra me att jag bor här ;) får se hur länge de blir. vill upp te åre nu! de blev inte riktigt som jag hade tänkt mej när jag kom hem.. men va fan så  väl livet! hemlängtan har jag insett e för kärringar o barnvakter..  men har i stort sett slutat snusa under resan iaf!

drar upp te åre i slutet av vecka 8 iaf om jag inte hittar nån stans o bo tidigare! men måste ju hinna träffa lite folk innan man drar igen.

igår kom oskar (han som jag ska te åre me) upp hit så de blev fest, spåra ur! va på klaras men potatis va där te kl 00 sen va de dags för honom att gå hem tyckte vakten.. jag o oskar härja vidare, kvällen avslutades me att en kille börjar dryga sej, men me en trevligt komentar sänkte jag honom

- nej jag vill inte bråka me dej för min pappa säger att men inte ska mobba folk me glasögon för dom e efterblivna!
tack mackan för du lärt mej den.

fixa håret igår oxå, dreads. kanske inte så snyggt men alltid stör de nån!




"I don't know where i'm going
But, i sure know where i've been
Hanging on the promises
In songs of yesterday
An' i've made up my mind,
I ain't wasting no more time
But, here i go again
Here i go again"

Whitesnake - Here I Go Again


" know the way you're thinking, you think I'm always drinking
You got to find another one
I know I'm not that sober do you really think I'm colder
I know you're looking for someone
My life, I choose to live another way that's not in your eyes, my life"

Takida - A Point Of View

låtar som gick mycke i österrike





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0