eller vad?

då vare dags igen, helgen e kommen o kalle står utanför dörren.
veckan har vare lugn, har jobbat två dygn (oslo-sandviken) de va de sista innan åre. har hunne me o träffat emma efter att hon komme hem från mexico, tror att de va lite sol där faktiskt ;)
annars har jag mest softa runt utan nåe spännande. har iof fått min nya hjälm idag (hi-fi audio) den andra blev lite trång me dreadsen i. så nu har jag fem snowboardhjälmar två mchjälmar en crosshjäm (moppehjälmen räknas nog inte riktigt men den finns) så de börjar bli en fin samling! kan kännas lite onödigt att ha o kanske till och med onödigt att skriva om, men kom igen lite kul tycker du att de e...

me tanke på hur långsamt rikard äter så hade vi en fin diskution igår om har stor del av "starten" som hinner bli mjuka i filen innan den e slut. efter mycke räknande o vägande kom vi inte fram te nåe vettigt alls.. men de e någe vi ska bygga vidare på..

nej jag har inte mycke o skriva så jag skiter i de här, höjer musiken öppnar en öl o försöker undvika lökringarna.. ikväll äre fest!


ensam e stark, men vem fan vill va stark!? ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0