ÅRE


nu äre full fart i åre!

jag o oskar kom upp i torsdags kväll, har slagga hos brorsson o spike. får se hur länge vi blir kvar här, de e rätt trångt så mycke av prylarna ligger i bilarna. vore fint o få nåe eget o kunna packa upp allt, men de e svårt o hitta nåe!
just nu känns de som de kan bli te o bo kvar i åre ett tag framöver, köpa lite nya leksaker så kan de även bli en fin sommar.. men de e som sagt va de känns som nu..

bräcke (parken) har blive riktigt fint, röda linjen har blive bra mycke större än förra året. har iof bara kört en eftermidda seriöst där, men de blir bräcke som jag kommer hänga i största delen frömöver =) lär få köra lite annat de dagar då jag får ont i röva!

de skador jag har dragit på mej hittils är inte från backen utan från gårdagskvällen på bygget. trappen svängde visst lite de gjorde inte jag o trappstegen blev mindre o mindre till slut så gick de inte längre så jag rasa ner, sluta me ont i ryggen, låret, tummen o slog av framtanden lite. till mitt försvar kan jag säga att oskar gjorde samma bedrift två gånger förra säsongen..
kul vare!



skit i de som har vare, nu kör jag mitt race igen som vanligt! va ska man gö när man inte ens får en chans!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0