SUNDSVALL RAILSTYLE 2007 - GRATTIS JONASS!

då har man just landat hemma efter en grymt trevlig helg i sundsvall!
åkningen idag va riktigt nice, inledde halvbra me att få tok hugg i första åket.. slipa kanterna lite o sen på´t igen.. gick ett tag sen gick spännet på bindningen sönder.. så missa sista timmen  på uppvärmningen =( men fick tillslut tag på ett nytt.

klockan 15.00 börja tävlingen, laddad som få så skulle jag inleda hela skiten.. ja, lite för laddad helt enkelt.. skulle gö cab 270 upp men höll mej bara kvar typ 2m på boxen.. =(  men efter en kass inleding så släppte de efter några åk! 2x20 min vare som gällde.. känndes bra, men tydligen int bra nog.. jag va int en av de fem som fick köra final, men däremot va jonas o uffe två av de =)

de hela sluta me uffe på tredje plats o jonas på FÖRSTA! =D riktigt kul...
 å få man va lite bitter så ärligt talat så åkte båda jag o tomas bättre än två andra som va i final, de gjorde helt vanliga fs/bs boardslide utan varken snurra upp eller av.. o int heller klara de hela så ofta. (locals!?) men men, jag e riktigt nöjd för bara en vecka sen så kunde jag enbart bs bordslide! 
(bilder kommer snart från tävlingen)
ledig imån, backen på dagen o rail i rödkullen på kvällen =) 


vintern e här för att stanna o jag oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0