ja och nej frågor.. för svårt för mej ;)

för några månader sen fick jag nån livförsäkring från jobbet och nån pensionsparpryl. de va alltså två papper! de skulle fyllas i o skickas in, hatar allt som har me att fylla i papper o gö..
ringde hem för o få lite stöd, fyllde i och skicka in, efter nån månad ringer de från handelsbanken o säger att jag måste fylla in lite mer uppgifter så de skickar ut samma sak igen för kompletering. fick de samma dag som jag skulle skulle te örebro så de hamna i handsfacket på bilen.. nu i veckan hade de ringt te jobbet o berätta att de tappat bort mina papper så jag fick nåe nytt o skriva på direkt te jobbet..... att dom int leta i mitt handsfack ;)
livförsäkringspapperna kom oxå tillbaka, de va massa frågor o man fick kryssa i "ja" eller "nej". inte svårt alls... men på mitt papper såg de ut som så..

kontrolleras eller behandlas du för pågåend eller tidigare sjukdom, skada eller kroppsfel?
 "ja"

Använder du någon receptbelagd medicin?
"ja"

Har du eller har du tidigare haft problem med alkohol eller annat drog/tablettmissbruk?
"ja"

jorå visst kan jag läsa, men vadå? de e ju svåra frågor! ;)
men att jag int har vare skriven här fast jag skicka in de papperna i maj måste väl iaf va postens fel!?

(okej de e svårt att böja ordet papper, men jag kan köra lastbil!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0