äntligen måndag


då vare äntligen måndag, man får åka iväg o jobba o vila upp sej te nästa helg.

fredag kvällen blev en ganska så lugn, va hemma från jobbet vid 21 så då vare bara o duscha o dra upp på stan me bagge o käka lite. sen kom kotten o potatis så då satte vi oss på  MM hela kvällen.

lördan blev som vanligt me grabbarna, men hann me båda klaras o satin den kvällen.

efter en filmsöndag hos potatis så drog de lite i öltarmen igen. så jag drog över te benga o sen gled jag, adde o "rune" te björnstugan satt o softa (till en början) vi kom dit vid 23 o då vare inte så mycke folk men sen kom de igång. vi blev bjudna till en efterfest på norr o vi haka givetvis på, de blev en lång natt o kl 07.10 i morse kom jag hem från festen då vare dags o sova!
söndagen va helt klart den mest lyckade kvällen!

de ska vi gö om grabbar!


Kommentarer
Postat av: e

fuck off nu kör vi. jag saknar dig.

2006-12-20 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0